Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów w naszym sklepie obowiązuje termin 30 dniowy.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby firmy podanej do reklamacji lub drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@prorepair.pl.
Termin 30-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 30 dni, w stanie niezmienionym.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.
Na podstawie art. 34 pkt. 4. ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014r., poz. 827) konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (np. brak lub uszkodzone opakowanie, brak akcesoriów, ślady użytkowania lub zmiana szersza niż wynikająca z trybu zwykłego zarządu).
Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 30 dni od dnia wydania rzeczy ponosi konsument (źródło art. 34 ust 2, 1, 33, 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta).
Jeżeli kupujący wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. (źródło Art. 33 ustawy o prawach konsumenta).
Do formularza należy dołączyć dowód zakupu tj. paragon / rachunek / fakturę lub inny dokument potwierdzający zakup.
Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację: 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu (art. 7A ustawy o prawach konsumenta). Odpowiedz na rekalamcję zostanie przesłana na adres wskazany przez reklamującego adres e-mail.
Adres do zwrotów:
ProRepair.pl
ul. Wrocławska 54/2
63-400 Ostrów Wielkopolski