ProRepair.pl Kamil Kacprzuk, ul. Wrocławska 54/2, 63-400, Ostrów Wielkopolski, Polska, udziela 12 miesięcznej gwarancji na produkty marki Pro Repair. Każda zakupiona bateria/część zamienna, oprócz standardowej 12 miesięcznej gwarancji, jest objęta miesięczną ochroną Door-to-Door. Klient zgłaszający reklamacje w ciągu miesiąca od zakupu, po uznaniu wymiany gwarancyjnej skorzysta z wymiany w systemie door-to-door polegającej na odbiorze wadliwej baterii przez kuriera przy jednoczesnym dostarczeniu nowego, sprawnego egzemplarza. Niniejsza gwarancja obejmuje klientów zamieszkałych na terenie Unii Europejskiej, którzy zakupili produkty bezpośrednio w sklepie www.prorepair.pl, oficjalnym sklepie na platformach allegro.pl lub amazon.pl.
ProRepair.pl gwarantuje na czas trwania gwarancji, że części zamienne są wolne od wad. Gwarancja nie obejmuje szkód wynikających z niewłaściwego użytkowania części zamiennych, w szczególności szkód spowodowanych błędami montażowymi, nadmierną siłą lub uszkodzeniem części w wyniku ingerencji w oprogramowanie smartfonu lub uszkodzenia spowodowane używaniem nieoryginalnych urządzeń i uszkodzeniami części spowodowanymi wadliwym sprzętem osób trzecich, np. uszkodzeniem spowodowanym przepięciem przez uszkodzone ładowarki innych firm. Gwarancja nie obejmuje również uszkodzeń samego urządzenia z powodu wady części zamiennej od ProRepair.pl. W przypadku reklamacji klient jest uprawniony do naprawy lub wymiany części zamiennej według naszego uznania. Jeśli naprawa lub wymiana nie jest już możliwa, np. ze względu niedostępność na magazynie, zwrócimy klientowi zapłaconą cenę zakupu za dany produkt lub jego komponent. Oprócz gwarancji klientowi przysługują ustawowe roszczenia z tytułu rękojmi, na które niniejsza gwarancja nie ma wpływu.
W przypadku ostatecznego wycofania się ProRepair.pl z działalności, niniejsza gwarancja i wszelkie wynikające z niej roszczenia zostaną pominięte.